Ubicada al carrer de Sant Joan 31, disposa de 2 línies de P3 a 6é de primària
Espais d’aprenentatge variats amb metodologies diverses possibiliten assolir les competències i capacitats amb projectes. treball cooperatiu, racons, ambients, tallers, creació de projecte solidari de manera cooperativa, accions coma escala sostenible, mediació com a prevenció del benestar emocional i social, apadrinaments entre grans i petits, patis amb jocs alternatius, espais de lectura lliure, hort escolar, aquari d’escola, celebració de tradicions, i molles altres. Els cursos d’ esquí, la formació esportiva a l’estadi, les sortides, els viatges, les colònies també són estratègies per complementar les experiències educatives fora del centre.
Escola GEP (generació plurilingüe) amb l’anglès i auxiliar de conversa quan és possible, molt present arreu, així com la tecnologia: POI, robòtica, tauletes, ordinadors portàtils. chromebooks, tauletes de llum com a instruments integrats en el procés d’aprenentatge.
Vetllem pel benestar de nens i nenes i volem que totes les accions de l’escola tinguin sentit, valor i coherència. L’aprendre a aprendre, els valors i l’esperit crític i participatiu són presents arreu.
Pares i mares cada dia més presents a l’escola en activitats i estratègies diverses permeten implicar tantes les famílies i escoltar toles les veus. Una AMPA capaç de proposar i assumir reptes així com de gestionar una “Escola de pares i mares” per a les famílies del centre, una “Comissió de pati”, extraescolars.
L’escola està al dia de les últimes tendències pedagògiques. amb una formació constant dels seus professionals i amb el contacte directe amb la universitat com a escola formadora de nous docents.
L’equip de treball sistemàtic entre les llars d’infants públiques, les escoles de primària i els instituts faciliten un itinerari educatiu coordinat i amb acompanyament constant dels infants. Les accions conjuntes com xerrades, Jornada Matemàtica, Sharing to Learn, etc. potencien el contacte entre centres i alumnat de diferents edats.